maandag 12 februari 2018

Van de lijsttrekker

Nog minder dan 6 weken te gaan tot aan de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart. De campagne begint op volle toeren te draaien. Op de achtergrond is het team al langer bezig met de voorbereidingen voor flyers en posters, reacties op de stellingen van Kieskompas en de Kieswijzer. De kandidaten stellen zich voor in bijzonder leuke filmpjes op Facebook.

Komende tijd zal u het D66 team regelmatig in Capelle tegenkomen. Afgelopen zaterdag hadden wij een bijzonder leuke dag met een kort bezoek aan een aantal sportverenigingen. Goed om te zien hoe de vele vrijwilligers zorgen dat de vele sport- activiteiten kunnen plaatsvinden. Complimenten daarvoor. Wilt u weten waar we komende tijd nog meer in actie komen?  Volg D66 Capelle aan den IJssel dan op Facebook.

De eerste verkiezingsdebatten zijn inmiddels gepland. Bijvoorbeeld op 22 februari om 15.00 uur in het IJsselcollege, op 6 maart bij het WOP Fascinatio, op 7 maart in een gezamenlijke uitzending van  Radio Rijnmond en Radio Capelle. En op 7 maart in de avond bij het WOP van Capelle West. Natuurlijk bent u allen van harte welkom bij deze debatten.

Belangrijkste van alles is natuurlijk dat u op 21 maart gaat stemmen en stem dan D66.