woensdag 11 oktober 2017

Seizoensopening D66

Op 24 augustus jongstleden is het nieuwe politieke seizoen traditiegetrouw op een feestelijke wijze geopend door D66. Op het complex van Sparta aan de Bermweg is het nieuwe seizoen ingeluid.

De seizoensopening van D66 was dit jaar druk bezocht. Op deze zomerse namiddag werden de gasten bij aankomst hartelijk welkom geheten door Peter Geleijnse, waarna hen een feestelijk welkomstdrankje aangeboden werd. De huidige fractievoorzitter, Pieter Holkamp, opende de avond traditioneel met een speech. Hij sprak over het afgelopen politieke seizoen en blikte daarnaast vooruit op de aankomende periode. Pieter kondigde aan zich bij de aankomende gemeenteraadsverkiezingen wederom als lijsttrekker voor D66 in te gaan zetten.

Tijdens de aansluitende borrel heeft jongerentheater Quint een voorproefje van hun nieuwe voorstelling ´Peter vóór Pan´gegeven. Na deze opvoering was er voor de liefhebbers een Surinaamse maaltijd bereid. Wij hebben veel positieve reacties gekregen van de aanwezigen en willen deze dan ook bedanken voor hun aanwezigheid.

Al met al vonden wij het een erg geslaagde dag en wij kijken uit naar het komende politieke seizoen.