vrijdag 30 juni 2017

Pieter Holkamp kandidaat lijsttrekker D66 Capelle

Het afdelingsbestuur van D66 in Capelle aan den IJssel stelt de leden voor om Pieter Holkamp te benoemen tot lijsttrekker bij de Gemeenteraadsverkiezingen in 2018 in Capelle. Er zijn geen tegenkandidaten.

Het bestuur van de afdeling Capelle is erg blij met de kandidatuur van Pieter. Bij de vorige verkiezingen werd D66 onder leiding van Pieter de op-een-na grootste partij in de gemeenteraad. In de afgelopen vier jaar heeft Pieter met enthousiasme de fractie geleid en is er een goede samenwerking opgebouwd met het college waarin D66 ook vertegenwoordigd is.

Pieter geeft aan de komende periode opnieuw aan de slag te willen gaan. D66 staat voor een gemeente waar het goed wonen en werken is. Met kansen voor iedereen om zich te ontplooien en te ontwikkelen, om een passende plek te vinden in de maatschappij, maar met oog voor de vrijheid van het individu en vooral met toekomstperspectief.

De D66 leden van de afdeling Capelle zullen begin juli een definitief besluit nemen over de invulling van lijsttrekkerschap.