dinsdag 25 oktober 2016

De fractie van D66 nodigt u uit!

De fractie van D66 Capelle is altijd geïnteresseerd in uw mening. Hiervoor zullen de (burger)raadsleden altijd het gesprek met u zoeken en kunt u ze ook actief en afzonderlijk benaderen. Wij hechten echter ook sterk aan openheid en transparantie. Om deze reden zijn al onze fractievergaderingen in principe openbaar. Heeft u problemen, oplossingen of bent u gewoon nieuwsgierig naar onze werkwijze? Kom eens langs! De datums voor aankomende vergaderingen staan onder aan deze nieuwsbrief. U kunt gewoon om 20:00 binnenlopen, maar mocht u meer informatie willen kunt u contact opnemen met Paul Geleijnse.

Verder is de D66 fractie specifiek benieuwd wat er in de wijken speelt. Hiervoor zijn wij van plan enkele fractievergaderingen niet in het gemeentehuis plaats te laten vinden maar “op locatie”. Hou hiervoor website en nieuwsbrief in de gaten en waar mogelijk zullen wij wijkbewoners persoonlijk benaderen.

Verder is 2016 het jaar dat onze partij 50 jaar bestaat. Naar aanleiding hiervan vindt er een tweedaags congres plaats in Amsterdam. D66 leden zijn van harte uitgenodigd om zich voor de zondag aan te sluiten bij de fractie en het bestuur. Hiervoor is een afzonderlijke mail verstuurd.

Dus… hopelijk tot snel!