zaterdag 19 december 2015

Heerlijk dineren in de praktijkschool van het IJsselcollege.

Wist u dat u in de praktijkschool van het IJsselcollege aan de Wiekslag elke donderdag in het schoolseizoen, buiten de schoolvakanties, heerlijk kan dineren voor een klein prijsje.

Het is beslist de moeite waard om het uit te proberen en zo de leerlingen met echte gasten het door hen geleerde te kunnen laten oefenen. En dat geldt niet alleen voor de leerling koks, maar ook voor de leerlingen in de bediening.

Twee weken geleden hebben wij met de gehele fractie ook weer eens daar gedineerd.  Er werden ons vier gangen voorgeschoteld die er niet alleen mooi uitzagen, maar ook prima smaakten. Dit maal was het een speciaal diner dat in het kader stond van de Roparun. Er werd bij de dinerprijs een kleine bijdrage gevraagd voor de Roparun. Wat ons betreft een zeer goed doel, waarvan het leuk is dat er zoveel enthousiaste deelnemers voor zijn. Daar hadden wij de extra bijdrage zeker voor over.

Als fractie gaan wij een aantal keren per jaar dineren in de praktijkschool, vrijwel altijd met gasten. Wilt u ook een keer onze gast zijn en aan tafel ongedwongen zaken bespreken die bij u leven, nodigen wij u van harte uit om eens bij ons aan te schuiven.

U kunt zich aanmelden via info@d66capelleaandenijssel.nl

~Annelous van der Klauw