dinsdag 5 mei 2015

Koolmees terug op oude nest

Wilt u weten hoe het nu echt gaat in de Haagse politiek? En bent u benieuwd naar het leven van een Tweede Kamerlid? Kom dan op 29 mei aanstaande naar het nieuwe clubhuis van CVV Zwervers. Wouter Koolmees zal daar een bezoek brengen om de aanwezigen te vertellen over het reilen en zeilen in de Tweede Kamer en een inkijk te geven in de Nederlandse politiek.

Wouter Koolmees, geboren en getogen in Capelle aan den IJssel en oud-lid van Zwervers, is al sinds 2010 Kamerlid voor D66. In dat jaar werd hij zelfs uitgeroepen tot politiek talent. Hij is de financieel woordvoerder in de Kamer voor D66. Regelmatig was hij in die hoedanigheid bij programma’s als ‘Pauw en Witteman’ te gast. En nu dus onze gast in Capelle! Wouter is naast zijn financiële kennis ook goed op de hoogte van alle andere zaken die in de Tweede Kamer aan de orde zijn geweest en nu zijn. Hij zal onder meer ingaan op de door D66 voorgestelde lastenverlichting om de werkgelegenheid te bevorderen. Verder zal er ook uitgebreid gelegenheid zijn om antwoord te krijgen op alle vragen die u altijd al aan een Tweede Kamerlid zou willen stellen.

Uiteraard zal ook onze eigen wethouder Josien van Cappelle aanwezig zijn, die onder andere sport in haar portefeuille heeft. Ook dit thema zal op 29 mei naar voren komen. Iedereen is welkom bij deze informele avond bij Zwervers en wij hopen velen van u daar te ontmoeten. De avond begint om 19:30 uur aan de Couwenhoekseweg 1. Toegang gratis.